sobota, 3 listopada 2018

URODZINOWO

TOMASZ

opozycjonista, poeta, myśliciel
artysta malarz no i zapalony pszczelarz
mój prawdziwy blogowy przyjaciel




dzisiaj Tomek obchodzi urodziny
 Tomciu - plurimos annos i Order Życzliwego Bratka


Kiedyś, w prezencie zmajstrowałam Tomkowi mały portrecik, teraz uśmiecham się gdy ten mój prezent widzę na tomkowym blogu. Dzisiaj wpięłam w portretowe klapy nasz bratkowy order.

Przed laty, kiedy jeszcze "młodom internautkom" byłam, nie miałam pojęcia zielonego, co to takiego blog i czym to się je. Wtedy moją gorącą głowę mocno zajmowała polityka i uwielbiałam dyskutować na forach politycznych. Całkiem przypadkowo, w ferworze walki politycznej, trafiłam na link, kierujący do Lecha Wałęsy, tam to dopiero dyskusja wrzała. W powodzi komentarzy wyraźnie wyróżniała się jedna osoba. Z ciekawością nacisnęłam link. Znalazłam się na blogu Tomka. Zanim tam wpisałam pierwszy komentarz trochę czasu upłynęło, bo zauważyłam, że Tomek to polonista. Upssss - skompromitować się przed polonistą to by nie było zbyt politycznie. W końcu się zdecydowałam, a jak już pierwszy komentarz wpisałam, to następne posypały się jak z rękawa. U Tomka spotkałam Krysię, zresztą też polonistkę. Oboje namówili mnie do założenia własnego i tak powstał mój pierwszy blog w Onecie. Ech - kiedy to było ... lata świetlne temu. Często zdarza się, że blog przetrwa, a przyjaźń się kończy. Tu akurat przeciwnie, jedna z tych przyjaźni przetrwała do dzisiaj, a mój pierwszy blog, biedaczek, padł był .

Tomku, nie bez przyczyny na tym portrecie fryzury użyczył Ci ....
no właśnie, kto zgadnie czyja taka fryzura?
dla ułatwienia zacytuję kilka myśl :

* Są ludzie, którym ordery przynoszą zaszczyt i ludzie,
   którzy przynoszą zaszczyt orderom.
* Ludzie domagają się wolności słowa jako rekompensaty
   za wolność myślenia, której rzadko używają.
* Ironia życia leży w tym, że żyje się je do przodu,
   a rozumie do tyłu.
* W każdym małżeństwie to nie droga jest trudna,
   lecz trudności są drogą.
* Modlitwa nie zmienia postanowień Boga,
   ale zmienia tego, kto się modli.


No nie będę taka i zdradzę -
Tomek ma fryzurę i posturę Kierkegaarda ...
i nie powiem, bardzo Mu w tym do twarzy.


 *

A tak radosnym awatarem 
to nam się sam Tomasz przedstawia



Zachęcam do czytania tych interesujących blogów .
Gdyby tak ktoś chciał zobaczyć Tomcia w akcji to proszę bardzo:


W murze opactwa ss. benedyktynek zadomowiły się pszczoły, dwa- trzy roje. Część kochaneczek, bo tak Tomcio pszczoły nazywa, udało Mu się z tego muru zebrać. Podziwiam. Ja to pszczoły okrutnie kocham ale najbardziej, jeśli fruwają w bezpiecznej odległości.

*


   sto lat Tomku - Hania  Malina M *  


jeśli podobał Ci się ten wpis
to wejdź na liiil    i zagłosuj

5 komentarzy:

  1. STO LAT
    STO LAT
    W ZDROWIU RADOŚCI
    MARZEŃ CAŁY WÓR NIECH Z TOBĄ TOMCIU SIĘ CIĄGNIE
    KIEDY SĄ PRZY NAS MARZENIA TO SIĘ W ŻYCIU ODMIENIA
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  2. Tomaszu!
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!
    Sto lat!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Haniu, Łucjo, Danusiu. Trzeba będzie w długie jesienno-zimowe wieczory znów tu na dłużej zagościć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Spóźnione lecz szczere życzenia zdrowia i długiego życia w dobrobycie...
    W Nowym Roku dużo szczęścia życzę - Krystyna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krystyno. Choć spóźnione, to zawsze cenne. A tak naprawdę , każdy każdemu powinien jak najlepiej życzyć każdego dnia i wtedy nie byłoby żadnych niepokojów w relacjach międzyludzkich

      Usuń